#hirdetési piac


Napi: megmoccant a reklámpiac
 

Napi: megmoccant a reklámpiac

A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.

MTI MTI

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok
 

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok

A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.

hvg.hu hvg.hu

Megduplázta profitját az Axel Springer
 

Megduplázta profitját az Axel Springer

Közel kétszeresére nőtt az Axel Springer adózott eredménye az első negyedévben az egyes üzletágak jó teljesítményének, a hirdetési piac feléledésének, illetve a költségtakarékosságnak és az átszervezéseknek köszönhetően.

MTI MTI


Jól hoz a BL a TV2-nek
 

Jól hoz a BL a TV2-nek

Hozza a nézettséget a Bajnokok Ligája (BL) széria a TV2-nek, különösen a Debrecen meccsei; az első összecsapás közvetítése 30 százalékos közönségarányt mutatott - írja keddi számában a Napi Gazdaság.

hvg.hu hvg.hu