A Simicska-közeli cégek és az Esma háborúja Brüsszelig ért
Uniós kötelezettségszegési eljárást kezdeményez az Esma reklámcég Magyarország ellen a Simicska-érdekeltségeknek kedvező törvényi szabályozás miatt – értesült a HVG.
Uniós kötelezettségszegési eljárást kezdeményez az Esma reklámcég Magyarország ellen a Simicska-érdekeltségeknek kedvező törvényi szabályozás miatt – értesült a HVG.
A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.
A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.
Közel kétszeresére nőtt az Axel Springer adózott eredménye az első negyedévben az egyes üzletágak jó teljesítményének, a hirdetési piac feléledésének, illetve a költségtakarékosságnak és az átszervezéseknek köszönhetően.
A recesszió okozta visszaesés után lassan kezd magához térni az online hirdetési piac, miközben a nyomtatott és az elektronikus sajtó továbbra is gyengélkedik.
Hozza a nézettséget a Bajnokok Ligája (BL) széria a TV2-nek, különösen a Debrecen meccsei; az első összecsapás közvetítése 30 százalékos közönségarányt mutatott - írja keddi számában a Napi Gazdaság.
Közel 5 milliárd forinttal csökkenti alaptőkéjét az Expressz Magyarország Média Zrt. – döntött a társaság részvényese.